چگونه به یک نوآور ثروت ساز تبدیل شویم؟

چگونه به یک نوآور ثروت ساز تبدیل شویم؟

نوآور ثروت ساز

 

چگونه به یک نوآور ثروت ساز تبدیل شویم؟

امروزه راههای زیادی وجود دارد که ما با استفاده از یک نوآوری یا یک ایده به ثروت برسیم حتما لازم نیست ما کار خیلی عجیبی انجام دهید تا نوآوری صورت بگیرد بلکه همون روشهای قدیمی که هم اکنون در زندگی کاربرد دارد رو مقداری تغییر داده و در نهایت به ثروت مورد نظر دست خواهیم یافت

اهمیت تفکر در تبدیل شدن به یک  نوآور ثروت ساز

اگه ما بخواهیم به یک نوآور ثروت ساز تبدیل شویم باید اقداماتی رو انجام دهیم که در نهایت با یک نوآوری، ثروتی رو خلق کنیم.

یکی از روشهای نوآوری ، استفاده از تفکر است یعنی ما در هر زمینه ای که مشغول بکار هستیم میبایست از خودمون سوال کنیم که آیا در این کسب و کار یا شغل مورد علاقه، راهی هست که  یک تغییراتی در کار انجام دهم که در نهایت منجر به خلق یک ایده جدید شده و د رنهایت با اجرای اون ایده، سبب خلق ثروت برای خودم شوم؟

شخص پولساز

 

سوالاتی در باره بیدار کردن استعدادمون جهت تبدیل شدن به یک نوآور ثروت ساز

آیا من برای خودم ارزش قائلم و باور می کنم که میتونم یک نوآوری در شغل خودم ایجاد کنم؟

چگونه میتوانم از راه ساده تری کاری رو انجام دهم که منجر به یک نوآوری شود؟

چه افرادی میتونند به من کمک کنم که سریعتر تبدیل به یک نوآور ثروت ساز شوم؟

آیا برنامه ای برای شروع و خلق یک ایده دارم؟

چگونه میتونم ایده ای که به ذهنم میرسه رو اجرایی کنم؟

این ایده ی من تا چه حد می تواند در ساده کردن زندگی دیگران تاثیرگذار است؟

 

راه های پولدار شدن

 

آیا افرادی هستند که از ایده های من استفاده کنند و محصولات من رو که بواسطه این ایده ایجاد می شود خریداری کنند؟

چه مدت طول می کشد تا من در این کار یک نوآوری ایجاد کرده و حدودا تا چه زمانی این ایده رو اجرایی می کنم؟

و…

این سوالات باعث میشه تمرکز ما روی هدف و ایده خودمون بیشتر بشه و بدونیم در نهایت ما میخواهیم چه کاری رو انجام دهیم و ایا این نوآوری در نهایت مسایل زندگی مردم را حل خواهد کرد و یا فقط بخاطر رسیدن به پول اینکار رو انجام میدهیم؟ و پاسخ این سوالات سبب شفاف شدن خواسته ما خواهد شد و در نهایت می بایست سریع شروع کنیم و اقدامات لازم رو انجام دهیم.

چرا وقتی ما یک نوآور ثروت ساز تبدیل شویم دیگران ما رو دیوانه خطاب می کنند؟

ما زمانیکه قصد داریم یک نوآوری رو ایجاد کنیم اغلب دیگران با ما مخالفت می کنند و برخی ها هم ما رو مسخره می کنند و از محال بودن اجرای این ایده صحبت میکنند و اگه ما نتونیم با این افراد مقابله کنیم به ناچار باید تسلیم شویم و خواسته ها و رویاهای اونها رو زندگی کنیم یعنی بجای اینکه ما دنبال رویاهمون باشیم باید برای اون افراد کار کنیم تا اونها به رویاهاشون برسند.

 

نوآور ثروت ساز

 

تحت هر شرایطی به گفته های دیگران توجه نکنید فقط به ندای درونیتان توجه کنید و ببینید به چه ایده ای علاقه دارید و می خواهید ان را اجرایی کنید؟

 و بدون توجه به دیگران و حتی بی اعتنایی به تمسخر دیگران، دنبال خواسته هاتون برید همون خواسته های دورنیتان و همون ایده هایی که میدونید اجرای اونها تاثیر زیادی در افزایش ثروت  و درامد شما خواهد داشت .

تهدیدها و مسخره دیگران را جدی نگیرید

پس به هیچ وجه تهدید ها و تمسخر دیگران را جدی نگیرید و کار خودتون رو انجام دهید خواهی دید که پس از مدت زمانی شما یک نوآوری انجام خواهی داد و ثروتی رو ایجاد میکنید که میتونید بواسطه اون هم کسب وکارتون رو گسترش دهید و هم به افراد نزدیکی که دوست دارید می توانید کمک کنید و اون افرادی که شما رو در ابتدا مسخره کردند نزد شما خواهند امد و از شما درخواست میکنند که اونها رو استخدام کنید یا رمز موفقیتتون رو بهشون بگید

پس به احساس درونی تان توجه کنید وانچیزی رو که احساس می کنید درست است انجام دهید.

 

نوآور ثروت ساز

 

و همیشه هم همین طور بود اغلب افراد موفق و ثروتمند در همون ابتدای شروع که می خواستند یک نوآوری انجام دهند با انها مخالفت شده و بارها تمسخر شدن اما اینقدر این افراد ادامه دادند تا در نهایت به خواسته ارزشمند خود دست یافتند پس در بین راه کم نیارید و ادامه دهید تا در نهایت به یک نوآور ثروت ساز تبدیل شوید و برای خود و خانواده خود کسب درامد و ثروت کنید.

نقش فرصتها در تبدیل شدن به یک نوآور ثروت ساز

همیشه سعی کنید اماده باشید و مترصد فرصتها باشید چون با یه پیشنهاد و یا یک ایده، شما میتوانید ثروت زیادی رو خلق کنید اما اگر شما مهارتهای لازم برای اجرای اون ایده رو نداشته باشید و برای این فرصتها برنامه ای نداشته باشید براحتی فرصتهای ثروت ساز رو از دست داده و فرد دیگه ای از این فرصتها استفاده خواهد کرد.

سوال فرصت ساز

 پس با خودمون فکر کنیم که مثلا من در چه زمینه ای مهارت کسب کنم و چه فرصتهایی برای من در این بازار وجود دارد که اگر این فرصتها پیش ایند من بخوبی میتونم از اونها استفاده کنم؟

و با پرسیدن چند سوال از خودمون، سبب میشیم که فرصتهای موجود در بازار رو تا حد خوبی درک کنیم و از اونها جهت خلق یک ایده استفاده کنیم.

 

فرصت ثروت ساز

 

اهمیت تصور در تبدیل شدن شخص به یک نوآور ثروت ساز

یکی از بهترین ابزارهایی که ما می توانیم برای خلق ایده ها بکار ببریم تصور کردن ایده ها است و بهترین زمان برای تصور همون صبح ها پس از بیداری و حتی شبه ها قبل از خواب است که ذهن در حالت آلفا بسر می برد و در این زمان اگه ما آگاهانه تصور کنیم که ابتدا یه ایده ای به ذهنمون خطور کنه و در نهایت همون ایده رو هم اجرایی می کنیم و معمولا نتیجه نهایی رو تصور می کنیم.

مثلا من این ایده رو اجرا کردم و همون ایده هم تونسته در ساده کردن زندگی مردم تاثیر گذار بوده و هم اینکه سبب شده که ما به درامد و ثروت خوبی دست یابیم و این رو بارها و بارها تصور می کنیم تا روزی همون ب واقعیت تبدیل شود خیلی جالب است که ذهن ناخوداگاه تفاوت بین تصور و  واقعیت رو درک نمی کند و براحتی ما می تونیم از این ابزار قدرتمندی که خداوند در اختیار ما قرار داده بخوبی استفاده کنیم و رویاهای خودمون رو خلق کنیم.

 

ارتباط با افراد موفق و ثروتمند

 

اهمیت افکار ساده برای شخص نوآور ثروت ساز

خیلی از ما فکر می کنیم حتما باید ایده های خیلی پیچیده ای رو داشته باشیم تا به شخص نواور ثروت ساز تبدیل شویم و همیشه دنبال اختراعات و کارهای عجیب هستیم مطالعات زیادی داریم، دانش خوبی داریم اما می ترسیم که اقدامی رو صورت دهیم بدلیل باور اشتباهی که داریم و فکر می کنیم حتما باید کاری رو انجام دهیم که تا حالا هیچ فردی اون رو انجام نداده و حتما ایده جدید و پیچیده ای باشه در حالیکه این طور نیست.

اکثر ایده های که سبب تغییر در جهان شده اند از یه فکر و ایده ساده شروع شده و نیاز به پیچیده فکر کردن نداریم کافیه اول ایده ای رو پیدا کنیم و فکر کینم که مثلا من چه تغییری میتونم در این ایده ایجاد کنم که سبب خلق ثروت و درامدی برای من شود و همچینی مسایل دیگران هم بواسطه این ایده حل شود و به همین راحتی می توانیم به یک نوآور ثروت ساز تبدیل شویم.

 

نوآور ثروت ساز

 

شاد و پیروز و ثروتمند باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید