چگونه میلیونر شویم؟

چگونه میلیونر شویم؟

در حال حاضر بهترین زمان برای ثروتمندن شدن است و با پیشرفت تکنولوژی و رسانه ها (رادیو، تلویزیون، ماهوراه، تلفن و..)، در هر دقیقه چند نفر میلیونر می شوند و با الگو گرفتن از افراد ثروتمند، امکان میلیونر شدن را ساده تر می کند. قوانینی زیادی در جهان وجود دارد یکی از این قوانین، علت و معلول است یعنی برای هر علتی معلولی وجود دارد و این قانون می گوید که اگر شما کاری را انجام دهید که افراد موفق انجام می دهند به همان نتیجه ای می رسید که آن افراد موفق رسیدند

چند ویژگی برای میلیونر شدن:

  • هدفی واضح و مشخص داشته باشید

تنها 3 درصد از مردم جهان هدف واضح و مکتوب شده دارند و مابقی یا هدفی ندارند یا هدف آنها در ذهنشان است افرادی که هدفی مشخص و واضح دارند خیلی سریعتر از سایر ا1فراد میلیونر می شوند پس اهداف خود را مکتوب کنید و مدام به آن اهداف فکر کنید، درباره آنها صحبت کنید ، تجسم کنید تا این افکار به وسواس فکری برای شما تبدیل شود و انگیزه واشتیاق شما را برای رسیدن به آن اهداف بیشتر نماید.

  • فعالیتهای خود را اولویت بندی کنید

افرادی که مدام از کمبود وقت گله می کنند بخاطر این است که اولویت بندی نمی کنند زمان به اندازه 24 ساعت برای تمام انسانهای روی کره زمین یکسان است انشتین، ادیسون، بیل گیتس و.. همه 24 ساعت بیشتر زمان نداشتند وما هم همانند انها به همان اندازه وقت داریم اما آن افراد اهمیت اولویت بندی را درک کرده و بخوبی اولویت بندی می کنند انها سخترین کارها را در ابتدای روز انجام می دهند و در نتیجه وقت اضافی انها بیشتر خواهد بود آنها یک سری از کارها را حذف می کنند و انجام نمی دهند.

  • در کار خود بهترین باشید

تمام تلاش خود را بکار گیرید که بهترین کیفیت کاری خود را ارائه نمایید و همیشه از خودتان این سوال را بپرسید کدام کار است که اگر من انجام بدهم بیشترین تاثیر مثبت را در زندگیم دارد؟

وقتی بهترین راندمان کاری خود را ارائه می کنیم افرادی که از ما خریداری می کنند دیگر سراغ فروشنده دیگر نخواهند رفت و شما موفق خواهی شد مشتریان خوب و ثابتی برای خود بدست آوردید .

  • در حرفه خود متخصص شوید

تا جاییکه می توانید در حرفه ای که فعالیت می کنید مهارت کسب کنید از هر راهی که شده مهارت خود را افزایش دهید کتابهایی که در مورد حرفه خود در بازار است را مطالعه کنید همیشه بروز باشید و جدیدترین مقالات مورد نظر حرفه خود را مطالعه کنید در سمینارهای مربوط به حرفه خود شرکت کنید در نمایشگاههای که ماهانه یا سالانه درحوزه شما برگزار می شود شرکت کنید از تکنولوژی برای بالابردن اطلاعات خود در حرفه مورد علاقه ، بهترین استفاده را ببرید و سعی کنید در حرفه خود بهترین تخصص را داشته باشید.

  • به فردی با سرعت عمل بالا مشهور شوید

در این عصر تکنولوژی، سرعت بیش از همه چیز از اهمیت زیادی برخوردار شده ، تمام سعی خود را بکار گیرید تا سریعترین خدمات را به مردم ارائه کنید فدارل اکسپرس، شرکتی بود که در کمتر از 24 ساعت بسته های پستی را سریعا به مردم تحویل می داد در ایران نیز دیجی کالا با سرعت عمل و اعتماد پذیری خوبی کالاها را به مشتریان خود تحویل می دهد پس به فردی معروف شوید که شرکتی با سرعت عمل بالا دارد.

  • کاری ر انجام دهید که دوست دارید

دنبال حرفه ای باشید که به آن علاقمندید وقتی در حرفه مورد علاقه خود کار می کنید انقدر انرژی و انگیزه شما بالا خواهد رفت که قادر به انجام کارهای بزرگی در مدت زمان کوتاهی خواهید شد و درحقیقت هم کار خواهید کرد و هم تفریح.

استیو جابز مالک شرکت کامپیوتری اپل به جمله خوبی اشاره می کند که اگر خوشبختی را برای تمام عمر می خواهید یاد بگیرید کاری را که انجام می دهید عاشقانه دوست بدارید.

از خودتان پرسید که اگر همین حالا 3 میلیارد تومان برنده شوید آیا باز هم همین شغلی راکه دارید انتخاب می کردید یا خیر، اگر جواب بله بود پس همین کار مورد علاقه شماست درغیر اینصورت کار را ترک کرده و دنبال شغل مورد علاقه خود باشید .

  • پشتکار داشته باشید

افراد ثروتمند جهان به پشتکار و مداومت در کار خود معروفند قبل ازهر کار تصمیم بگیرید که هر اتفاقی بیافتد تسلیم نخواهید شد پای هدف خود بایستید.

وقتی قاطع باشید وقتی پشتکار داشته باشید و هدف خود را تا انتها دنبال کنید جهان راهی جز پاداش به شما ندارد و شما به خواسته خود خواهید رسید ادیسون بیش ا ز1000 بار برای اختراع لامپ تلاش کرد و بحدی پشتکار بخرج داد که تا در نهایت موفق به اختراع آن شد این فرد هیچ راهی برای بازگشت خود قرار نداده بود یا باید لامپ را اختراع می کرد یا باز هم باید لامپ را اختراع می کرد راه سومی وجود نداشت برای او شکست معنا نداشت وقتی اینطوری برای هدفت حرکت کنید و بگویید یا به هدفم می رسم با می میرم صدرصد به هدفت می رسید و این نشان دهنده پشتکار بالای شماست.

با تشکر

 

1 دیدگاه

  1. شهاب بشیری گفت:

    بسیار عالی و خیلی خوشحالم که مورد توجهتون واقع شده امیدوارم به زودی شاهد نتایج خوبی از شما باشیم و با نوشتن موفقیتهای خودتان، هم ما خوشحال خواهیم شد هم سایر دوستان از نتایج ارزشمند شما نیز استفاده خواهند کرد و هم اینکه انگیزه ای خواهد شد تا شما نیز نتایج بهتری را خلق کرده و مجدد در سایت قرار داده و روند موفقیتهاتون با سرعت بیشتری طی گردد.
    با ارزوی موفقیتهای برای شما دوست گرامی،
    شاد و سلامت و ثروتمند باشید

دیدگاهتان را بنویسید