چگونه با افزایش توجه و تمرکز ثروتمند شویم؟

چگونه با افزایش توجه و تمرکز ثروتمند شویم؟

توجه و تمرکز

چگونه با افزایش توجه و تمرکز ثروتمند شویم؟

 توجه و تمرکز

یکی از عواملی که در ثروتمند شدن ما تاثیرگذار است  توجه و تمرکز به مسایل و کسب و کار و درامد است و اگه بخوبی از این اهرم استفاده کنیم به نتایج خیلی خوبی دست خواهیم یافت

اکثر ثروتمندان از قدرت تمرکز بالایی برخوردارند و بخوبی می توانند توجه و تمرکز خود را روی  مواردی بزارند که خودشون میخوان و سایر مواردی که سبب پراکندگی و اغتشاش فکری می شود رو حذف می کنند.

بجای اینکه سخت کار کنید هوشمندانه از قدرت توجه و تمرکز استفاده کنید

خیلی از افراد فقط می خواهند کار خود رو جلو برده و فقط به اتمام کار فکر میکنند در حالیکه به راندمان و بازدهی کار خود توجه نمی کنند و در نتیجه کاری که میشه در چند روز انجام داد اونها در چند هفته یا یک ماه انجام می دهند

اگه از قدرت تمرکز و توجه بخوبی استفاده کنیم خواهیم دید چقدر بازدهی و راندمان ما افزایش خواهد داشت و مثلا زمانیکه ما می خواهیم کاری رو انجام دهیم قبل از اون یه برنامه برای اون کار مشخص کنیم و ببینیم که من چطوری میتونم کارم رو ساده تر و سریعتر انجام دهم؟

 

توجه و تمرکز

 

 

اهمیت سوالات در مورد بهبود شرایط توجه و تمرکز

روی کدوم بخش کارم توجه و تمرکز بیشتری بذارم تا سریعتر به نتیجه برسم؟

کدوم بخش ها رو از کسب و کارم حذف کنم تا افکار پراکنده ای نداشته باشم و تمام توجه و تمرکزم روی بخش باشه که سبب میشه بیشترین راندمان رو برای من داشته باشه؟

آیا میشه در زمان کمتری این کار رو انجام داد و سریعتر به نتیجه رسید؟

ایا اگه بجای تمرکز به چند موضوع مهم، بهتر نیست که یه مدت فقط روی یک موضوع توجه و تمرکز داشته باشم و تا اون رو به پایان نرسوندم سراغ موضوع بعدی نرم ؟

آیا تا حالا برام اتفاق افتاده با توجه و تمرکز بیشتر به خواسته ای برسم؟

چگونه میتونم توجه و تمرکز بیشتری بر پول داشته باشم تا اون رو بدست بیارم؟

چگونه درامد خودم رو از طریق تقویت نیروی توجه و تمرکز، افزایش بدم؟

و..

این سوالات سبب میشه که ما به شفافیت بیشتری در باره عملکردمون بپردازیم که ایا به اندازه کافی راندمان خوبی داریم و  چقدر از نیروی توجه و تمرکز برای رسیدن به خواسته هام استفاده کنم.

اهمیت سکوت در افزایش میزان توجه و تمرکز

یه روش دیگه ای که میزان توجه و تمرکز ما رو برای دستیابی به ثروت بیشتر افزایش می دهد سکوت است به این صورت که سعی کینم روزی 3 الی 5 دقیقه در یک اتاقی یا جایی که حداقل صدا رو داشته باشیم سکوت کنیم و به هیچ چیز دیگه ای فکر نکنیم و بذاریم صدای سکوت رو بشنویم که تقریبا همون احساس ارامش عمیق است و تا حداقل 3 دقیقه ادامه دهیم

 این کار مزایای زیادی داره یکی اینکه ضریب دقت ما رو بالا میبره که همین امر در افزایش بهبود و درک بیشتر در روابط تجاری و … میتونه موثر باشه و موقعیتها و فرصتها رو خیلی سریعتر درک می کنیم و مورد بعدی اینه که قدرت توجه ما رو هم افزایش میده و ما بخوبی میتونیم روی چیزهایی تمرکز می کنیم که می خوایم و اینطوری در مسیر رسیدن به خواسته هامون قرار گرفته و خیلی سریعتر از دفعات پیش اونها رو بدست میاریم.

 

توجه و تمرکز

 

اهمیت استراحت در میزان بهبود عملکرد توجه وتمرکز افراد

برخی زمانها لازم نیست که ما شب و روز کار کنیم بدون اینکه به خودمون استراحت بدیم و فکر می کینم اگه زمان بیشتری رو مشغول بکار باشیم در نتیجه راندمان بهتری خواهیم داشت در حالیکه این تصور اشتباهیه و اتفاقا می بایست برخی زمانها به خودمون استراحت بدیم و همین استراحت، انرژی احساسی ما رو تقویت میکنه.

 

توجه و تمرکز

 

  اگه زندگینامه افراد ثروتمند رو مشاهده کنید اونها روی یه کار بخوبی توجه و تمرکز میکنند و تا کار رو به اتمام نرسونند دست از کار نمی کشند ولی اینطور نیست که اونها پس از انجام اون کار، مجدد کار بعدی رو شروع کنند مگر اینکه کارشون خیلی ضروری باشه و اغلب پس از انجام اون کار یه مسافرت کوتاه مدت یا بلندمدت رفته یا یه پاداشی به خودشون خواهند داد تا انرژی احساسی خودشون رو تقویت کنند که انرژی لازم رو برای روزهای بعد در اونها ایجاد کند.

پس سعی کنیم گاهی به مغزمون استراحت دهیم تا همیشه بتونه ایده های ثروت ساز رو برامون تولید کنه.

توجه و تمرکز راهی میانبر برای رسیدن به ثروت

برای ثروتمند شدن ما همیشه می بایست از اهرمهایی استفاده کنیم که ما رو سریعتر به خواسته هامون برسونه این اهرمها هر اندازه قوی تر باشند ما سریعتر به خواسته هامون خواهیم رسید و چه بهتر از راههای میانبر استفاده کنیم که ما رو سریعتر به خواسته هامون برسونه

یکی از این راههای میانبر همین افزایش توجه و تمرکز است که اهرم بسیار قدرتمندی است و به نوعی یک میانبر برای رسیدن به ثروت و کسب موفقیت می باشد و بسیاری از ثروتمندان دنیا از میانبرهایی مثل همین اهرم برای رسیدن به خواسته هاشون استفاده می کنند.

 

توجه و تمرکز

 

 

مزیت و معایت توجه و تمرکز و عدم توجه و تمرکز

توجه و تمرکز روی خواسته ها و در کسب و کارمون از اهمیت زیادی برخوردار است و استفاده از این اهرم مزایای زیادی داره و به تبع عدم استفاده از اون هم معایب خودش رو داره:

مزایای استفاده از توجه و تمرکز بیشتر

با توجه و تمرکز بیشتر، ثروت بیشتری رو به سمت خود جذب خواهیم کرد

در مدت زمان کمتری به خواسته هامون خواهیم رسید

نیاز به استعداد خاصی نداریم فقط می بایست به مهارتهای این اهرم تسط یافت و اون رو اجرایی کرد

 

توجه و تمرکز

 

 

به فرد پولسازی تبدیل خواهیم شد که با توان زیادی پول رو بدست خواهیم اورد

افکارمون منظم تر خواهند شد و این نظم، سبب ساماندهی صحیح اهدافمون میشه و میدنیم چی رو میخوایم

توجه و تمرکزمون فقط روی کار و خواسته هامونه و از بحث و انتقاد از دیگران و به حاشیه رفتن جلوگیری میکنیم

به شخصی با اعتماد بنفس و سرعت بالا در انجام کارها معروف خواهیم شد.

و..

معایب عدم استفاده از اهرم توجه و تمرکز

پراکندگی فکری زیادی داریم و نمی تونیم برای رسیدن به خواسته ها و رسیدن به ثروت یک تصمیم جدی بگیریم

به دلیل ضعف در توجه و تمرکز، افکار منفی به سمت ما هجوم خواهند اورد

سالها می گذره اما ما هنوز نتونستیم برای رشد سطح مالی خود کاری رو انجام دهیم و همچنان در شرایط نامطلوب و با درامد پایینی زندگی میکنیم

انگیزه و قدرت لازم رو برای بهبود شرایط موجود و تغییر خود نداریم

و…

پس اینها نشون میده که چقدر اهرم توجه و تمرکز میتونه در بهیبود سطح مالی و موفقیت ما تاثیرگذار بشه

چگونه با توجه و تمرکز بیشتر به خواسته هامون برسیم؟

برای اینکه ما به خواسته هامون سریعتر دست یابیم باید اول یک خواسته مهم رو انتخاب کرده و تمام توجه و تمرکزمون رو روی اون مورد قرار دهیم و شب و روز در موردش فکر کنیم با دیگران صحبت کنیم و در موردش بنویسم تا سریعتر به اون خواسته دست یابیم.

 

توجه و تمرکز

 

 البته این نکته به این معنی نیست اگه ما می خواهیم به یه خواسته برسیم و هنوز بدستش نیارودیم خونه بنشینیم و جز فکر کردن کاری انجام ندیم، چون اینطور ما رها سازی انجام ندادیم و فقط در خونه می نشینیم و اون خواسته، برامون هم باورپذیر نمیشه و پس از مدت کوتاهی باز انرژی منفی سراغمون میاد.

رها سازی

 بلکه ما باید خودمون رو به کاری مشغول کنیم تا هم رها سازی رو انجام داده باشیم و هم رسیدن به اون خواسته برامون باروپذیر باشه و لازمه این کار اینه که هم در مورد خواستمون توجه و تمرکز کافی داشته باشیم و هم از کاری که انجام میدهیم لذت ببریم.

اگه کاری که انجام میدیم همون شغل مورد علاقمون باشه و در همون شغل می خوایم به موفقیت و ثروت برسیم که خیلی عالیه و ما هم کار انجام میدیم و هم در موردش فکر و توجه میکنیم و رهاسازی هم در حین اون انجام میشه و چون خودمون به همون کسب و کار مشغولیم باورپذیری اون برامون خیلی راحت میشه و شاید نیاز به رهاسازی زیادی هم نداشته باشیم چون داریم در همون زمینه کار میکنیم و مطمینا خودبخود رهاسازی هم بین اون کسب و کار انجام میشه و ما خیلی سریعتر به خواسته هامون دست خواهیم یافت

پس سعی کنیم برای رسیدن به خواسته هامون از قدرت توجه و تمرکز بخوبی استفاده کینم

 

توجه و تمرکز

شاد و موفق و ثروتمند باشید

دیدگاهتان را بنویسید